The Bridge Curse 2: The Extrication
Try to escape with your life in 'The Bridge Curse 2: The Extrication', a first-person survival horror adventure set within 'Wen Hua University', renowned in Taiwan for its ghost tales & folklore. Play through the eyes of four distinct characters as you evade and confront terrifying ghosts, unravel mind-bending puzzles, and unearth a sinister conspiracy... Will you survive the night, or become the latest victim of the curse?
Formidable ghosts lurk in the shadow-drenched halls of the university. Stifle every gasp, swallow every whimper as the labyrinthine halls amplify every sound. You are no longer a student; you are prey. You will need to use all of your survival instincts to escape the relentless hunters, desperately using stealth, tactics and sacred objects that divert your hunters' attention away from you.
Play through the eyes of four distinct characters; Sue Lian, a determined news reporter trying to get an exclusive on the mysterious happenings and the three university students ensnared in their own never-ending nightmare... Encounter memorable personalities as you navigate through each perspective, from the hilariously bizarre 'Sergeant Huang' to the bone-chillingly sinister presence of the 'Mad Ballerina'.
Meticulously gather cryptic clues, unearthing artefacts and items scattered throughout the campus bringing you deeper into the hidden conspiracies rooted within 'Wen Hua'. Navigate through mind-bending puzzles as you strive to break free from the enigmatic grasp of the university's haunting walls.