Syberia 1 & 2
In Syberia, join Kate Walker on an extraordinary journey that takes her all the way from Western Europe to the far reaches of Eastern Russia. You will come across a host of endearing characters and incredible locations as you search for traces of Hans Voralberg, the genius inventor of the automatons. It is a search that will take you to the legendary island of Syberia, in the far North of the continent, where the last living mammoths reside, hidden from modern eyes...
What will become of Kate Walker and her friends? Find out wherever you happen to be!