Free demo available!*
Win the ultimate food fight in Sushi Striker: The Way of Sushido on Nintendo Switch! In this quick-fire action-puzzle game, match coloured plates and types of sushi to build powerful attacks to hurl at the enemy.
Take on the role of Musashi, a young hero with an above average appetite! Unearth the mystery behind Musashi’s missing parents and the infamous Sushi Struggles, and defend your homeland from the invading Empire so that everybody can enjoy sushi in peace once again. Be wary though, young warrior, for there are plenty of superior sushi samurai on the horizon. You’ll need to be at your tip-top best – as well as possess a hunger for success – to reign sushi supreme!
Take more than just a large appetite into battle. In Sushi Striker: The Way of Sushido, you’ll find and befriend many sushi spirits known as Sushi Sprites. Bring up to three of them with you and use their powers to gain the advantage. You’ll also unlock plenty of goodies to spice up your sushi showdowns with loads of customisation options!
Please note: cross-play between Nintendo Switch and Nintendo 3DS systems not possible.