Star Overdrive
Join Bios stranded on a distant alien planet with his hoverboard, solve creative puzzles, and fight formidable foes in his quest to reunite with his beloved. Wield the powers of his Keytar for combat, master the hypersonic Hoverboard for trick-filled traversal, uncover mysterious depths, gather resources, and craft parts to enhance your Hoverboard and explore across alien biomes in a massive Open World.
Experience the thrill of speed with the advanced hoverboard. Explore vast landscapes, perform incredible tricks, and gain the edge in intense combat. Speed through missions with unmatched agility and style. Are you ready to hover to victory?