Spellcaster University
Become the director of Spellcaster University in a colorful world of heroic fantasy. Will you turn it into a black magic academy? A place in harmony with nature to train druids and shamans? Or something entirely your own?
§ Yield to the Shadow Deck to teach real discipline to all those nasty students!
§ Discover your students’ future (necromancer, archimage, peasant...) and win new bonuses!
§ Negotiate with the Guild. Ask the king for help. Discuss shamanism with the orcs.