Soldam: Drop, Connect, Erase
The game has been refreshed with updated graphics and gameplay, but retains its arcade charm with its catchy music and unique style that have been fan favorites for many years.
Players rotate and drop the Soldam fruits to match colors. Keep connecting the same colored Soldam to form an entire row and erase. Use flanking methods to change the colors of previously dropped Soldam to your advantage. Strategize your next move and maximize that score.