Sky Oceans: Wings for Hire
Relive the charm of classic RPGs with a touching story about the search for purpose. Take the role of Glenn Windwalker as you assemble your team of pirates and fight against the Alliance.
Assemble a party of rag-tag air pirates and upgrade airships with new special abilities as you progress through a winding narrative! Manage resources and expand your airship departments strategically. Do you have what it takes to be captain?!
A beautifully orchestrated original soundtrack accompanies you along your journey.