Selfloss
Selfloss is an emotional adventure game set in a Slavic-inspired whale-worshiping fantasy land. The old healer Kazimir makes an epic journey by boat and on foot in search of a ritual that can cure his soul wound. Meet memorable characters and use the light of your magic staff to fight Miasm - the mysterious affliction taking over the world.
Kazimir’s staff is central to the game’s mechanics and story, creating unique gameplay opportunities by controlling the staff both simultaneously and independently.
Find different ways to use your staff to solve puzzles and remove the stain of the Miasma from the world.
Use the power of Kazimir’s staff to power your small boat through treacherous waters and winding rivers.
Explore to meet the various inhabitants of the world and bring a healers touch to ease their pain.
Enact the ritual of Selfloss, healing the wounds of those who have lost loved ones.
A powerful and moving soundtrack by Arigto elevates the emotional impact of Kazimir’s journey.
Unearth Slavic-inspired myths brought to life through the stories you encounter on your travels.
Control Kazimir and his staff simultaneously and independently to solve complex puzzles and overcome strategic and dynamic combat.
Traverse on foot or by boat, discovering Slavic and Icelandic myths along the way as you help others overcome their hardships and grief.