STORY OF SEASONS: Friends of Mineral Town
Your farming life begins in Mineral Town, a charming village surrounded by nature. You've returned after many years to restore your late grandfather's farm to its former glory. Care for crops, livestock, and more as your very own story of seasons unfolds.
Mineral Town is full of friendly faces, both old and new! Head into town, give gifts, and learn all about your neighbors as you befriend them.
Mineral Town is home to several eligible bachelors and bachelorettes. Get to know the boy or girl of your dreams, and you might be able to date them, get married, and even start a family!
Go fishing, cook fresh meals, and when your work's all said and done, take a dip in the local hot spring. Experience the farmer's life like never before!