SNOW BROS. 2 SPECIAL is a remake of TOAPLAN's 1994 release Snow Bros. 2. The IP license has now passed to TATSUJIN, who will continue its legacy. Enjoy the original storyline of rescuing a princess from the Demon King, but now with four protagonists whose character designs and graphics have been upgraded to fit the remake's new modern style while retaining their unique qualities.
Support for four-player multiplayer has been added, providing a variety of fun along with a number of new modes such as Original Mode, Survival Mode, Time Attack Mode and Sky Run. Players can also experience a new kind of fun by completing the game's stage as one of the many monster enemies in the new Monster Challenge mode. Last but not least, the quality of the game has been improved across the board with the addition of several new stages!