Experience the epic western adventures that defined a generation
When federal agents threaten his family, former outlaw John Marston is forced to hunt down the gang of criminals he once called friends. Experience Marston’s journey across the sprawling expanses of the American West and Mexico as he fights to bury his blood-stained past in the critically acclaimed predecessor to the 2018 blockbuster, Red Dead Redemption 2.
Also included is Undead Nightmare, the iconic horror story that transforms the world of Red Dead Redemption into an apocalyptic fight for survival against a zombie horde.