Liliana Adornato was born and raised in the church in the center of the Italian town of Burlone. Three criminal organizations control parts of the city, and Lili discovers that she is literally in the center of their turf wars.
Her encounters with the leaders of the Falzone, Visconti, and Lao-Shu mafia lead to danger and distraction. Once Lili is drawn into the shadowy world of crime Families, she realizes there is no going back.