FEEL EVERY DETAIL OF THE 2025 SEASON
Train like a champion with the new Race Off disciplines available in Career and Quick Modes. Ride Minibikes, Motard and Flat Track bikes on 4 dedicated tracks across 2 original environments. Take on challenges like elimination and relay races, boost your rider's fitness, unlock accessories and sharpen your skills to dominate the track!
Take full control of your bike with an improved Adaptive Difficulty Mode, Neural Aid System and new Tutorial.