MASTER THE MOST ICONIC TRUCKS
Balance your truck with the perfect wheelie, eat some dirt doing crisp donuts, or reach the sky performing the greatest big air ever. The bottom line is: get ready to defy gravity in freestyle mode! Launch yourself into insane jumps, flips & stunts, ruling the leaderboards and becoming a trick master!
Start your career in the Showdown Tour! A non-linear adventure that will take you racing across various game modes, both in sport venues and the wilds of nature. Beat your opponents and unlock new trucks, liveries, and perks. Who's the boss now?
Racing and jumping in stadiums and arenas is cool, but sometimes you just want to go a bit off-track, right? So, get ready to drive through the most spectacular, untamed environments. Racing through the Death Valley's dust, the forests of Colorado and the Alaskan ice. But watch out, Mother Nature is always lurking: sandstorms, thunderstorms and blizzards are going to make things even wilder!
It's time to master them all: to kick off your career and challenge with your friends, even in split screen mode.