Little Dragons Café
From Yasuhiro Wada, the creator of Harvest Moon, comes a new experience packed with delicious dishes, places to explore, magical characters and… a dragon's egg?! It's an exciting mix of ingredients that makes Little Dragons Café the tastiest game in town!
When two young twins discover they're in charge of the family café, it's a real recipe for adventure. Not only are there customers to serve, but there's the mystery of their mother's sudden illness to unravel and a baby dragon to raise too! Explore the island around the café, farm and catch your own ingredients, help your dragon grow and make new friends along the way. And who knows, you might even make the Little Dragons Café into the hottest attraction for miles around!