I*CHU: Chibi Edition
Your time as a producer has come! Aspiring idols need guidance on their journey to fame and only you can provide it.
Created by a renowned talent agency, Etoile Vie School is a special academy designed to teach and train idols to be. 32 idols-in-training, also known as “I-Chu” have been chosen to attend this academy and are all working hard towards their major debut.
Separated into stylistically different groups, each idol has their own individual aspirations and unique personality, but with challenging hurdles ahead they must find the right way to understand and get along with each other.
Enter you! It's your job as their teacher and producer, to guide these unique characters, through their struggles and stresses, helping them make music and resolve issues, to become the ultimate idols in the music industry!