High On Life
Travel to a variety of biomes and locations across the cosmos, go up against the nefarious Garmantuous and his gang of goons, collect loot, meet unique characters, and more, in the latest comedy adventure from Squanch Games!
It’s been 2 years since the Bounty Hunter defeated the G3 cartel. Now Knifey needs help tracking down a mysterious package from his homeworld. Will they get mixed up with a friendly giant, a pinball gun, poaching rings, and a terrifying intergalactic shipping company? Yeah. Sure.