Gem Smashers
Long ago, the Earth was devastated by a fearsome creature. The scientist IMBU and his henchmen robbed the Earth of all its energy and trapped its peaceful inhabitants in sparkling gemstones. Miraculously, three heroes escaped: BAU, BAM and BOM. They became the Gem Smashers – with impressive leaps and quick spins, they skillfully smash the colourful crystals to free their friends.