DRAGON QUEST III HD-2D Remake
DRAGON QUEST III HD-2D Remake is a stunning reimagining of the beloved masterpiece and narrative beginning to The Erdrick Trilogy.
Years ago, the great hero Ortega bid farewell to his wife and child as he set off on a quest to defeat the villainous Archfiend, Baramos. Ortega failed his quest, and Baramos still threatens the world. Now, on their sixteenth birthday, Ortega's only child is summoned by the king of Aliahan and entrusted with a mission of the highest import: to take on Ortega's quest, vanquish Baramos, and save the world.
Recruit a variety of allies, with three able to join your party to aid you on your quest. Choose their vocations, appearances and their voices. There's even a brand new vocation exclusive to this remake: the monster wrangler!
Explore a wealth of towns, castles, caves, towers and dungeons to explore on your adventure, with hidden secrets waiting to be discovered.
Battle a vast array of monsters in classic DRAGON QUEST turn-based battles. Set party tactics and switch up weapons, abilities and spells to take on all of the challenging foes that await you.