Borderlands Legendary Collection
Get three times the mayhem, three times the loot, and three times the action with the Borderlands Legendary Collection! Kill bandits and beasts, collect powerful weaponry, and maybe even save the universe in Borderlands: Game of the Year Edition, Borderlands 2, and Borderlands: The Pre-Sequel, along with piles of bonus add-on content for each game, adding 100+ hours of gameplay at an incredible value*.