Join them and their friends on a fun adventure to transform six spaces into fabulous spots like the Pet Salon, Campsite, Tech Lab, and more.
Dreaming of becoming a pet groomer, technical taskmaster or working with an ocean view? In the World of Barbie, there are so many activities to try out.
Complete fun quests, unlock exciting minigames, and earn valuable community points to give outfits and spaces a stylish upgrade.
PLAY AS BARBIE – Play as Barbie and Barbie as you work together with friends and family to complete challenges and quests to help the community.
EXPLORE MALIBU – Discover up to 6 new spaces and help restore the beloved community center.
EARN REWARDS – Collect community points and use them to unlock awesome outfits and items to upgrade the Malibu Waves Community Center.