Arsene Lupin - Once A Thief
Dive into a captivating journey through this adventure-puzzle game that explores the early life, loves, and crimes of the iconic gentleman thief. Immerse yourself in Maurice Leblanc’s famous tales, playing as both Lupin and his tireless antagonist Detective Ganimard and gaining unique perspectives on legendary stories like “The Arrest of Arsène Lupin” and “Herlock Sholmes Arrives Too Late.”
Join Lupin and Leblanc by the fireside as they retell a selection of the most famous stories of Lupin’s deeds and experience them from whole new perspectives.
Explore beautiful book illustrations brought to life and meet colorful characters leaping from the pages as Lupin retells his own escapades with a flair for the dramatic.
See the stories from a fresh perspective as you immerse yourself in Ganimard's role, searching for evidence, interrogating suspects, creating timelines, and connecting the dots to pursue and apprehend your legendary adversary.