"Meet Magrat the witch, Harvey the weird fish, Stephanie the green cow and all their beloved friends, and embark on an epic journey through 100 arcade games that blend classic gameplay from your favorite retro titles with new concepts that are reinventing the arcade genre! Score as much as you can, then improve and challenge yourself to get all stars in solo or with your friends!