ZombFarm
Collecting valuable resources in the nearby forest comes with its own unique dangers as zombies roam the woods and will take any opportunity to make you their next meal! ZombFarm is a life sim with an undead twist, presented in top-down pixel art style. Can you turn the farm around and turn it into a flourishing success while braving the zombie threat of the dark forest?