Yakuza Kiwami
Take the fall for a murder and emerge from prison 10 years later to yakuza clans on the brink of a war that hurtles you on an intense journey of love, humanity, and betrayal, fueled by your fists and unyielding resolve, set against a bustling red-light district in modern-day Japan.
Dynamically switch between 4 fighting styles (brutal "Brawler", speedy "Rush", overpowering "Beast", legendary "Dragon"), while utilizing makeshift weapons scattered around the streets to takedown hordes of enemies in realistic fights that are exhilarating and fun for anyone to pick up and play.
After breaking some faces, take a break from the main story to enjoy the immersive nightlife activities scattered throughout the city like karaoke, the casino, cabaret club, arcade, batting cages and more as you encounter colorful characters from all walks of life.