WolfFang 空牙2001 SkullFang 空牙外伝 Saturn Tribute Boosted
Data East's sci-fi shooting game 'Fang' series is now available as a 2-in-1 title!
As a member of the Rohga Team, the player pilots a robotic weapon known as an 'Armored Cavalry' and heads into battle.
Combine three parts—'Body (sub-weapon)', 'Arms (melee attack)', and 'Legs (mobility)'—to build your own custom machine.
Defeat the numerous enemies using a combination of shots, melee attacks, stomping attacks, and sub-weapons.
The Saturn version includes exclusive character voices, new actions, and a boss rush mode. Challenge the battlefield as many times as you want!
As a member of the Gaiga Team, the player pilots a fighter jet and heads out to intercept enemy weapons approaching the defense line.
Select from four pilots, each with different special abilities, and four fighter jets with varying performance.
Controlling the speed of your fighter jet is crucial on the battlefield. Will you take the risk and fly at high speed to rush through, or play it safe by flying at low speed to intercept enemies? Your courage and strategy will be put to the test.
During boss battles, use your control techniques to mark enemy aircraft within your attack range.
The Saturn version features exclusive additional bosses, extra aircraft, and a trial mode.
In addition to the original arcade version and the Saturn version's arranged BGM, this release features newly created 'Boosted' arrangements. Play the game with your favorite soundtrack.