Witch Guardians: Quest for the Ancestral Magic
In the magical kingdom of Alvera, magic is an eternally flowing life force, protected by witches since time immemorial. When a dark threat arises, a group of young witches known as the Guardians of Alvera must embark on an epic adventure to save their world. Led by Luna, a young witch with latent power, these heroines must face dangerous challenges, uncover ancient secrets, and unleash the true power of friendship and magic to restore light and hope to their home.