West Escape
West Escape throws you into a chaotic frontier where the law is on your tail and alien invaders are wreaking havoc. As a fugitive desperate to reunite with your lost love, you'll need to collect scrap, upgrade your gear, and face off against relentless extraterrestrial threats.
Fast-paced combat keeps you on your toes—dodge deadly attacks and strike back with revolvers, shotguns, and more. Every battle and upgrade brings you one step closer to freedom and the ultimate showdown in this explosive mix of Wild West grit and sci-fi action.