Weed and Greet Bundle - Weedcraft Inc + Crossroads Inn
Weedcraft Inc explores the business of producing, breeding, and selling weed in America, delving deep into the financial, political, and cultural aspects of the country's complex relationship with this troublesome and promising plant. An important, controversial topic presented in an insightful and detailed manner, Weedcraft Inc presents a challenge to those who would rule the reefer, offering a series of diverse scenarios and unique characters to work with (or around) as your budding empire grows.
Crossroads Inn, a real-time management sim, unfolds in Delcrys' unique fantasy realm. Construct and oversee your inn, delight traveling heroes, and achieve renowned status for your services across the kingdom.