Warriors Waifus Mahjong
In Warriors Waifus Mahjong, you’ll face off against legendary female warriors from across time and cultures! Each level pits you against one of these fierce fighters in a unique Mahjong puzzle battle. With 60 levels of intense gameplay, your strategic skills and quick thinking will be tested as you race against the clock.