W.A.N.D. Project
Concoct game-shattering, spells as a magic-wielding Japanese sorceress. Dodge and decimate waves of alien monstrosities as you defend a futuristic Tokyo.
Prefer firing off quick, constant streams of sonic barrage arrows? Or would you rather create a slower, more powerful fireball that spreads into lightning strikes? With over 100 different magical elements to combine, the combos and choices are nearly infinite.
Experiment, learn, and adapt with each run. Unlock new wands and sorceresses along the way to tackle each changing map.