Verne - The Shape of Fantasy
The year is 1888, the war against the ruthless "Nation" is coming to a head and threatens to completely destroy the alternate land of Hemera. As a last resort to save their world, Jules Verne and Captain Nemo embark on a search for the legendary city of Atlantis aboard the infamous submarine Nautilus.
If the legends are to be believed, an ancient artefact lies buried there that has the power to change the course of history: the Flame of Hephaestus! An artefact whose mighty power was once responsible for both the rise and fall of legendary Atlantis.
On his journey, Jules Verne will not only discover unimaginable wonders and mysteries - he must also confront a dark and seemingly overpowering entity whose sole ambition is to eradicate the power of imagination from the minds of all the people of Hemera ... including his!