They're Coming! Get ready to defend your lovely Flower from invading insect! Prepare your Bug Spray, Call your Holo-Pet, Fortify base and don't forget your mission: Find the Watering-Can!
Vermitron is an Retro styled Arcade Twin-Stick shooter with Tower Defense elements inspired by the classic titles like Robotron, Smash-Tv, Gauntlet or PSSST from ZX-Spectrum.