Vengeance Hunters
And adventure from the Last Woods to the desolate Wastelands and to the mean streets of the Megalopolis and beyond!
Play solo or with a friend as you battle a strange array of enemies, aliens, monsters, and thugs.
Collect secrets, increase your score, and challenge yourself across increased difficulty.
Its combat systems and gameplay are designed to celebrate the fun of classic arcade Beat-Em-Ups with an added flare, attention to detail, and complexity that dares players prove their skill and best FIVE unique Boss encounters.