Varion
Varion is a 3D arcade-action top-down “brawler”, featuring couch multiplayer battles for 1 to 4 players. Set in a futuristic universe, it allows the players to control robots fighting in a infinite amount of booby-trapped, procedurally generated arenas during restless, fast-paced battles.