Vambrace: Cold Soul
Vambrace: Cold Soul is a roguelike fantasy-adventure set amidst a frozen landscape. Plan your expeditions underground, then journey to the cursed city surface with your team of heroes. Wield unique powers, avoid dangerous traps, brave strange encounters, and survive deadly combat!