United Assault - Final Stand is an open-world rogue-lite FPS set in the final days of World War II, deep in the Obersalzberg region of Germany, 1945. As the war nears its end, you are part of a daring mission to infiltrate this heavily fortified mountain stronghold, which includes the mountain residence of the Führer himself.
Explore a meticulously recreated landscape based on actual satellite data, scaled and adapted for enhanced gameplay. Navigate through authentic reconstructions of significant locations, including the Berghof—the Führer's mountain residence—along with the Kehlsteinhaus (Eagle's Nest) and an extensive network of bunker complexes. Each location is filled with hidden secrets, requiring tactical navigation and vertical exploration to uncover every detail.
Take part in a daring operation to infiltrate and dismantle the final remnants of enemy power in the Führer's mountain stronghold. Your choices and strategy will determine the outcome of this critical mission in the concluding chapter of the United Assault series.