Undying
Infected by a zombie bite, Anling's days are numbered. She must now fight to survive, not for herself but her young son, Cody. Ensure Cody's survival in a zombie-infested world by protecting him and teaching him valuable skills, at any cost.
Cody will learn from the actions his mother, from combat to cooking. Make sure he knows the basics of survival before it is too late.
Anling’s infection is ever looming. Manage your days and make the most of the time you have left. You will need to keep pushing on, because time doesn’t wait for you.