Undercat
A long time ago, all the animals lived in peace in their vast city, the Citadel. But then, evil Cats took over the power! They exiled dogs beyond the city walls and sent other animals to work in factories and mines.
Years passed. The Cats' power has taken hold, but the spirit of freedom remains. All dissenters have united to form the "Resistance". And now, the time has come! It's time to overthrow the tyranny of Cats!