A demon possessed you one year ago. Since that day, you unwillingly tore a trail of bloodshed through New York City. Waking up on a stormy rooftop, you meet your saviors: the Unavowed, an ancient society dedicated to stopping evil. Life as you knew it is over, but by joining them you have a chance to reverse some of the damage you’ve done—and, if you choose wisely, to redeem yourself.
Choose your party: Select two out of four companions to join you on missions across the boroughs of New York City. Each member of the Unavowed has a unique personality and skillset, providing different solutions to the obstacles you’ll encounter.
Follow your conscience: Difficult choices await. In Unavowed’s subtly branching storyline, your decisions could come back to help you… or haunt you.
“This game is definitely a fusion of different themes and cultures you see in fantasy stories of all kinds—we have Jinn, fire mages, elementals, mer folk, dragons, dryads, fae, and ghosts. You’d think squashing this many ingredients into a blender would just result in something confused and muddled, but it works REALLY WELL, I am impressed.” Pushing Up Roses (YouTube)