■ Select from three different game modes.
Ultimate Puzzle Adventure: Kitties is a captivating puzzle game featuring 60 adorable kitty images. With three different game modes, you can choose the number of pieces for each puzzle and enjoy all levels unlocked from the beginning, allowing you to play at your own pace.