Ultimate Holidays
Just lay down and chill with the cozy vibe of the Ultimate Holidays sandbox game, where you can begin whenever you are with your beloved console and start creating your own special place as your ultimate holiday goal.
90 different objects and plenty of places to build on. Skies have a limit, but there's a lot of it.
The sea, canions, lovely hills or just a exotic beach. Find your landscape and start this cozy journey through a sandbox chillout.
Ultimate Holidays without ultimate memories? Hell no. You can go to camera mode and take beautiful photos of your creations in a postcard style. Choose from 15 different hand drawing stamps with cute and funny things.