Turbo Overkill
Turbo Overkill is the most savage FPS ever released by Apogee. You play as Johnny Turbo, augmented with hidden arm rockets and a chainsaw that extends from your lower leg allowing you to slide-slice enemies wide open.
Johnny returns to his hometown of Paradise and finds its entire population possessed by Syn, a rogue AI, and its army of augmented minions. Desperate for enough money to outrun his past mistakes, Johnny takes on the impossible job of destroying the greatest AI ever created. Rival bounty hunters want to claim the prize first. Nothing is easy in paradise.
Race through two dozen stages packed with secrets, bonus arena stages, and white-knuckle combat puzzles. Find game-changing collectibles to unlock punishing modifiers like triple-monster-speed and insta-kill. Combine all of Johnny’s weapons and powers to outsmart, outgun and outrun the corrupted legions.