Toonsters : Crossing Worlds
Explore the world across different regions, from the calm Ulaho beach to the perillous Lostlands, every region hides a lot of secrets!
Upgrade your Toonsters, find the rarest species and compete against other trainers to become the greatest Toonsters collector!