Tiny Pixels Vol. 1 - Ninpo Blast
The more you play, the stronger you get! Stage elements are randomized to keep you on your toes across uniquely themed levels, each with dedicated original background music! Take down 6 unique boss types and challenge online leaderboards. Can you become a true ninpo master?
Tiny Pixels Vol. 1 - Ninpo Blast is the first in a line of pixel art titles inspired by arcade and console classics!