Embark on an interplanetary adventure as the first robo reporter for the Times & Galaxy, the solar system’s most trusted holopaper. You’re just an intern, but if you can get the scoop, write great stories, and impress your colleagues, maybe you'll get to keep your job!
We’re assigning you stories that put the hyper in hyper-local news! On any given cycle choose to cover shuttle crashes, intersolar cat shows, even space ghost funerals. It’s up to you!
Between assignments, you’ll have the chance to get to explore the Scanner and get to know a diverse and colorful cast of friends and rivals, including your fellow reporters, the editorial staff, pilots and ship’s crew.