The Villainess Is Adored by the Prince of the Neighbor Kingdom
This game is based on the popular girls novel “The Villainess Is Adored by the Prince of the Neighbor Kingdom” Volume 1-3. Enjoy the full voice acting by famous voice actors and high-quality still images! There will be alternate endings compared to the original novel depending on the choices you make throughout the story.
The main character had reincarnated to the world of “The Ring of Lapis Lazuli”, her favorite otome game―but as the villainess, Tiara Rose.
The story progresses accordingly to the original otome game, and her engagement with Prince Hartknights, the crown prince from Lapis Lazuli, breaks off.
However, a sweet and surprising plot twist occurs when Aquasteed, the crown prince of the neighboring country Marinforest, suddenly appears to propose a marriage to her.