In The Tenth Line, you'll guide the princess of the tiny nation of Easania, along with her unusual but reliable companions, and explore a vibrant world of humans, beasts, and dragons, while escaping the clutches of a mysterious cult in hot pursuit.
Explore the world through fast-paced 2D platforming by controlling three separate characters, each with unique movement mechanics and ways of interacting with the world.
Take on dozens of foes at one time through challenging turn-based RPG battles with an active timing element.
Strengthen your party through unique progression and ways to level-up: power up combat moves and set up character-specific specialties through training, and gain levels to spend on the puzzle-like Power Flow board to increase stats and learn new attacks.
Includes an optional story-focused mode that removes most enemy encounters and simplifies platforming to allow a player to quickly experience the entire story.