The Seed: Unit 7
The Seed: Unit 7 is a farming and life simulation adventure presented in retro top-down style. Take the role of a man buried by insurmountable debt, charged with working off his burden to humanity by tending a farm inside one of the domes.
It’s up to you to clean up Unit 7, plowing fields and planting new crops. Venture outside the dome to go fishing or gather other resources, but don’t forget your protective mask! And always be aware of your energy gauge, or you’ll collapse from exhaustion. Then buy and sell goods at the automated vendor facility to progress. Can you clear your debt and earn your freedom?