The Low Road is a point-and-click graphic adventure game in which rookie agent Noomi Kovacs must navigate her way through the world of corporate espionage in this dark spy comedy set in the 1970s.
Sporting a unique visual style inspired by gouache paintings and a pulsating rock and roll score, "The Low Road" will captivate players through intricate puzzles, branching moral dilemmas, and a quirky cast of memorable characters.